Terugblik online informatiebijeenkomst ontwikkelstrategie

Projectbureau Crailo 18-06-2021 452 keer bekeken

Ruim 50 deelnemers van verschillende marktpartijen en woningcorporaties luisteren donderdag 17 juni 2021 naar de uitleg over de ontwikkelstrategie buurtschap Crailo.

Zo ging de uitleg over de drie deelgebieden (Kazernekwartier, Op de Hei en Op Zuid) met hun eigen identiteit, kenmerken en (ontwikkel)opgave. Er is uitgebreid stilgestaan bij de uitgangspunten van het voorliggende ontwikkelmodel. Bij een ontwikkelmodel hoort vervolgens een uitgiftestrategie. Hoe geef je de juiste sturing, hoe zorg je dat het vastgestelde (woon)programma ook wordt gerealiseerd, welke marktpartij past daar het beste bij etc.

Naast wonen is er op Crailo ook ruimte voor (creatieve) bedrijvigheid en (maatschappelijke) voorzieningen. In het najaar van 2021 volgt er een aparte bijeenkomst over de ontwikkelstrategie voor Bedrijvenpark De groene poort.

Bent u een marktpartij of woningcorporatie en heeft u de bijeenkomst gemist?
Neem dan contact op met GEM Crailo voor meer informatie.

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.